Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Prosinec 4 23:57:26 CET 2012

On 4. 12. 2012 23:49, Michal Gregor wrote:
> [...]
> minimalne.
>
> Mam novy PC s W7. Nejaky Ivy Bridge, 8GB RAM, 60GB SSD disk C a zatim
> na USB disk 200GB. Pridavne karty zadne vse integrovano na hlavni
> desce. Zmerim cas instalace W7 + LibreOffice + Firefox. Budu jenom
> klikat jako neznaly uzivatel, nebudu upravovat system k vetsimu
> vykonu. Pouze presmeruji Dokumenty, Temp a Log na DIsk E
>
> A ted totez na Linuxu. Jakou distribuci mam vzit? Distribuce se musi
> poprat s WIN7 - dual boot a dale musi mit umisteny dokumenty, data,
> maily a zalozky na stejnem miste jako WIN - disk D NTFS,

A potom to urobime naopak. Najprv nainstalujeme  Linux, co ja viem,
Ubuntu 12.04 LTS. A teraz Windows. Dual boot a dokumenty musi mat
umiestnene na tom istom disku - nejaka particia (nebudeme to komplikovat
s LVM) namontovana pod /media/data s ext4.

Znovu porovname cas instalacie a vypocitame priemer.

Treba byt fer.

-m-