Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Prosinec 4 20:26:11 CET 2012

No poradil ste skoro to iste co jeden clen tejto konferencie pri istej
pamatnej prilezitosti formuloval takto, nechce sa mi hladat v archive,
takze to parafrazujem.

"Cele to zazvarat do zlatej krabicky a oblozit feritmi..."

S cim s Vami suhlasim, je to, ze to treba dobre tienit. Otazka je co
je to dobre a ako to cele realizovat. Nemate par nazornych fotiek?

A.