Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Prosinec 4 19:15:50 CET 2012

Původní zpráva ze dne 4.12.2012 od Šerých Jakub:

> Co se tyka skoleni, mluvim konkretne treba o konfiguraci Exchange
> 2010, kterou jsem v nasi trosku komplikovanejsi architekture site
> nebyl schopen vyresit (po nekolikalete zkusenosti se spravou
> Exchange nizsich verzi v teze siti), takze jsem po dlouhem trapeni a
> nekonecnem hledani na netu ukecal reditelstvi, ze me poslalo na
> dvoudenni skoleni v cene po sleve cca 1600 Kc, ke kteremu se musela
> koupit MS Press kniha za cca tisicovku.

Dvoudenní školení za 1600 Kč? A co jsi prosím očekával, že se tam za
tuhle cenu dozvíš? To je snad cena občerstvení.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601