Spickovy operacni zesilovac...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 4 18:25:04 CET 2012

Tak som sa hrabal v tom bo**eli (pozdravujem protihviezdickarov) v garazi a zahada je vyriesena, proste som si to zle pamatal: ECC83 je len jedna (RFT) a coho je za hrst je 6CC41.

To znacenie si myslim ze bude mat sovietsku inspiraciu.

Tiez je to v kratkom novale a ako by z oka ECC83 vypadol; podla katalogov sa sice lisi nepatrne v strmosti a trocha aj v parazitnych kapacitach, ale myslim si, ze s nejakym miernym tweakom by sa ten operak dal postavit.

Bohuzial, casu nieto ani na viac uzitocne napady... :-(

wek