32GB sd karta

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 4 17:48:42 CET 2012

Mozno sa pytam hlupost, ale mate dobre blokovane napajanie?
V jednom HW, kde som mal na blokovani len 100nF keramicky kondik
(no... bolo to davno) mi SD karta chodila dobre, ale len dolna
polovica sektorov. U 1GB karty to bolo prvych 500MB. Ked som
pristupoval k sektoru z druhej polovice, robilo to hluposti -
napriklad nespravne zapisy. Zakerne to bolo v tom, ze si clovek
odladil SW na prvych sektoroch, kde bolo vsetko v poriadku a ked bola
karta viac zaplnena... pruser. Niektore karty ale fungovali uplne bez
problemv, niektore takto podivno.
S 10uF keramikou, max. par milimetrov od karty, nemam problem u nijakeho typu.