Re: Re: Re: Převodník USB (nebo rs232) - RS485.

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Prosinec 4 15:31:46 CET 2012

Takze situacia je trochu ina ako som tajne dufal. Robim si totiz uz
dlhsiu dobu poznamky, ako by mal byt taky typicky RS485 zapojeny a co
vsetko by mal mat na i/o vstupoch, aby to bolo spolahlive a
blbovzdorne. Ta rc kombinacia by mala pomahat pri kabelazi v zarusenom
prostredi, aspon tolko hovoria mudre knihy. A chcel som vediet ci to
tak je aj naozaj.

A.