Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu MintMaya

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Prosinec 4 14:28:32 CET 2012

Funguji na Androidu klavesnice pres USB host?

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Ondřej Janovský
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, December 04, 2012 2:20 PM
  Subject: Re: Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu MintMaya

  Aha, ConnectBoot opravdu nepodporuje více otevřených spojení. On tu byl ale od prvních mobilů s Androidem a na tu dobu byl hodně dobrý.

  Klávesnice jsou zatím slabou stránkou, já měl původně Lenovo tablet (prý enterprise, ale spíše sprasený) s klávesnicí v obale - tragédie, čeština nešla psát jako na normální klávesnici, CTRL bylo, ale nepoužitelné, protože tam namapovali zároveň menu ....

  Asus Transformer T700, tam je klávesnice o něčem jiném, ale nějak mi chybí F1-F12, neboť MidnightCommander je můj oblíbený a bez F kláves k ničemu.

  Oja