Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Prosinec 4 14:20:41 CET 2012

Aha, ConnectBoot opravdu nepodporuje více otevřených spojení. On tu byl
ale od prvních mobilů s Androidem a na tu dobu byl hodně dobrý.

Klávesnice jsou zatím slabou stránkou, já měl původně Lenovo tablet (prý
enterprise, ale spíše sprasený) s klávesnicí v obale - tragédie, čeština
nešla psát jako na normální klávesnici, CTRL bylo, ale nepoužitelné,
protože tam namapovali zároveň menu ....

Asus Transformer T700, tam je klávesnice o něčem jiném, ale nějak mi
chybí F1-F12, neboť MidnightCommander je můj oblíbený a bez F kláves k
ničemu.

Oja