Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 4 14:15:12 CET 2012

On Tue, 4 Dec 2012, Jaroslav Čapek wrote:

> Ja pouzivam ssh na androidu prakticky denne s timto :
>
> https://play.google.com/store/apps/details?id=org.pocketworkstation.pckeyboard&hl=en

Ja mam na telefonu i tabletu HW klavesnici - pracovat s klavesnici na
displeji neni moc dobre - uz z tak maleho displeje zbude jeste min.

> A pokud se vam odpojuje klient tak proc to neresite na tom linuxovem stroji
> pres screen (treba) .Potom se muzete odpojovat jak chcete , ale uzivatel

Ja bych radeji poradne ssh kde pri kazdem prepnuti aplikace nemusim znova
navazovat spojeni, prihlasovat se a spoustet screen. Proste chci pracovat
tak jak jsem zvykly a neresit problemy aplikace..