Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Prosinec 4 13:58:08 CET 2012

Já na SSH používám http://kevinboone.net/kbox.html

Je to miniaturní shell s linuxovými nástroji. SSH verze 2 funguje, SSH
verze 1 není podporována. Mohu pracovat ve více oknech s více ssh relacemi.
Za přerušování relací může často operátor. O2 nyní sestřeluje neaktivní
sessions po cca 30s až minutě (pokud to pod nátlakem opět neprodloužili).

Aplikace na Android postupně přibývají a vylepšují se. Přece jen je to
mladá platforma, ale s příchodem tabletů a klávesnic k tabletům hodně
lidí přechází.

Oja