Android a aplikace Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 4 13:39:15 CET 2012

On Tue, 4 Dec 2012, RV wrote:

> Co Vam na tom Androidu vlastne tedy chybi?

v textu

> Pro me co presel z iOS 3.x na Android 4.0.4 se svet velmi rozsiril.

Ja presel z Win mobile 6 a moje prvni seznameni s telefonem
s androidem 2.2 byl uzas co to vsechno umi za supr veci. Ted
tablet s Androidem 4.0.3 a zaver je ze je to zajimava draha
hracka. Asi to bude tim ze to prorovnavam s notebookem...

> Neni problem pro me ted se z mobilu pripojit k rodicum na PC pres TemViewer,

Tak tohle nepouzivam takze tezko rict..

> delat odkudkoli na serverech pres ConnectBot (SSH klient), sledovat chalupu

Tohle potrebuju a vsechny ssh aplikace stoji za h. Je to absolutni
nouzovka - klavesy ESC,CTRL problem, cestina - problem , prepnu se
na jinou aplikaci a chci se vratit zpet - ono to mezitim ukoncilo
spojeni.

> pres IP kamery (dokonce lepe nez nativnim SW od vyrobce), aplikaci na

Cim to sledujete ? Ja mam zkusenost s prehravanim videa ze tenhle web
jde timhle prohlizecem , jiny web jinym a IP kamera zase tretim...

> sledovani zasilek, klienty pro banky

Jo pokud je tam specialni klient pro nejakou internetovou sluzbu tak
to obvykle byva dobre - napr mapy.cz se mi moc libi. Posledni dobou
to pouzivam misto navigace - trasu si planuju sam jen potrebuju vedet
kde zrovna jsem..

> a k tomu prakticky plnohodnotny web prohlizec.

Prakticky neplnohodnotny web prohlizec, prace s taby, prace s bookmarky
vse je takove slabe, na prohlidnuti neceho to staci ale pracovat na tom
delsi dobu to ne.

> Co od toho chcete jeste vic?

Chci poradne ssh - vic session soucasne, cestina a hlavne at to udrzi
session kdyz si odskocim do jine aplikace a vratim se zpet...

Chci poradne FTP a SCP a SMB klienta na propojeni disku ale bez nutnosti
rootnout zarizeni. Filemanager ghostcommander ujde ale proti Far/Norton
je to slabe - prace s vice soubory nebo adresari.

Nejaky slusny graficky program na prohlizeni a editaci ruznych formatu
by bodnul. Proste ve srovnani s PC a Win nebo Lin to neobstoji. Ano
jsou tam zase jine a lepsi aplikace nez pro PC ale spis pro zabavu nez
na praci.

A nedovedu si moc predstavit v tom vytvaret nejake texty nebo je
upravovat.