Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Prosinec 4 11:50:51 CET 2012

Podle jejich vykladu to je za spojeni.
S temi obrazky za web strankou zalezi na nastaveni http serveru zda
podporuje keep-alive, jak dlouho je time out a jestli si o nej prohlizec
rekne. Ja se jeste nedostal k testu. Mam linuxovou aplikaci (linux, protoze
jsem nasel priklad zrovna pro nej) ktera ceka na spojeni na danem portu,
pak ho sestavi a nezrusi. Prijata textova data pise na terminal. Ted uz mam
konecne forvardovany port do vnitrni site, takze by mel byt stroj dostupny
zvenku. Jen mit cas zapnout modem :) Taky SIM900 mimochodem.

Cili, pokud modem napise, ze uzavrel dane spojeni pro prislusnou IP a port,
tak se podle me u t-m zaokrouhli na MB a resetuje pocitadlo.

PK