Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Prosinec 4 09:52:32 CET 2012

2012/12/4 Jaroslav Čapek <jaroslav.capek na gmail.com>:

> A hlavne treba z ubuntu se stavaji takove radoby windows . Jde to videt i v
> diskuzich pod recenzema posledni verze. Proste Gnome no :) Vyhoda je, ze si
> clovek muze vybrat kubuntu,xbuntu a ja nevim jake buntu, ale to je presne to
> o co bezny uzivatel nestoji .
>
> Mimochodem me prijemne prekvapil debian ktery pouzivam jen na serveru , ale
> ted sem potreboval streamovat kamerku z netbooku a nemel jsem nic jineho nez
> flashku s debian squeeze a jake bylo moje prekvapeni, ze i u tak
> konzervativni distribuce mi na noname netbooku fungoval prakticky vsechen HW
> [...]

Jo, verze bez grafickeho rozhrani Win serveru rozhodne chybi, to je
fakt. Sice uz se vydali tim smerem (Core verze), ale vzhledem k tomu,
ze to nema .NET framework na tom hromada veci nejede a je to zatim
spis spatny vtip:( Snad to dotahnou.
Marek
PS: I kdyz zase je to Windows, ze. Tezko chtit Windows bez windows:):):)