OT: MECH .. zamek v zime zlobi ?!

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Prosinec 4 09:45:06 CET 2012

zkousel jsem, kdyz to zlobilo, najit nejakej opakovatelnej postup v tom "verglovani", ale nic se opakovane nepotvrdilo....
tedy ruzne vysouvani, pritlaceni, poklepani , proste pokazdy uplna loterie ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, December 04, 2012 9:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: MECH .. zamek v zime zlobi ?!

Pokud je zamek opotrebenej tak se kouknete kde je problem.

Pokud pomuze pri otvirani klicek jen mirne povysunout tak jsou vetsinou ochozena ta stavitka/klic - pak se da ten klicek mirne naklepnout (v miste krcku, ktery dela doraz zasunuti do zamku).

Jestli uz je volnej valec v tom tele - s tim neudelate nic.

Radek Vicek