OT: MECH .. zamek v zime zlobi ?!

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 4 09:14:29 CET 2012

 4.12.2012, 9:09:46

Z vaseho popisu soudim, ze jde spise o mechanicke opotrebeni, ktere
dosahlo stavu, kdy staci nepatrna zmena rozmeru zpusobena nizkou
teplotou a uz to nefunguje. Pokud je to tak, tak nepomuze zadna
vodicka, ani svecena. Zamek proste musi pryc.
Druhou moznosti je, ze z puvodniho maziva se postupne stava lepidlo.
Coz se prirozene projevuje vice za mrazu. V takovem pripade by melo
dojit ke zlepseni po dukladnem vyprani zamku v benzinu ci podobnem
odmastovadle a nove namazani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz