Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Prosinec 4 02:11:17 CET 2012

> Věcně: přes pochopitelné nadšení doporučuji nezapomenout, že prostě jde o
> jinou platformu a ne vše musí nutně vždy jít naprosto hladce...

Ono to zas uplne na jeden klik nebylo
 - dodavany Linpus Linux mel divne rozdeleny disk - instalace z bootovaci
flashky padala, pri kopirovani na HDD, takze jsem musel formatovat
- po instalaci byl klikaci package manager nejaky zmateny - tak jsem musel
stav balicku v systemu aktualizovat z terminalu "SUDO APTITUDE UPDATE" ;-)),
ale pak uz vsechno jelo pomoci mysi jedna basen.

Presto si troufam tvrdit, ze kdyby to za tu praci se setupovanim Mate /
Gnome stalo tak 90% uzivatelu nepozna ze nesedi u WIN-stroje a to bych si
jeste mohl vybirat jestli bych prostredi pripodobnil vice k XP nebo W7 ;-))
vzhledem k alegii na MS Ribbon a MS Metro nemam ani jinou moznost.

Zdravi Petr Kubac