Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Prosinec 4 01:30:32 CET 2012

Navazuju na nedavnou debatu o Linuxech pro obyc smrtelniky

Prave jsem dokocil osedlavani netbooku pro dceru
je to tento relativne ubohy Acer
http://www.alza.cz/acer-aspire-one-756-b847crr-red-d360928.htm

Nainstalovan Linux MINT v.13 - 32bit  (vychazi s Ubuntu 12.04 ktere bude mit
podporu az do roku 2017) s grafickou nastavbou Mate (pokracovani Gnome 2.3)

Vysledek - vse probehlo hladce, vsechny cudliky i Webkamera jsou funkcni
jako pod Widlema - netbook v teto super-konzervativní konfiguraci jede jako
z praku a to jsem jeste doinstaloval spoustu her a hlavne WINE, jehoz
virtualni C: jsem vytahl na plochu aby nevlastni tatinek netrpel
diskomfortem z nutnosti premyslet a taky mohl frajerit, ze tomu rozumi.

Mohu jen doproucit - pro normalni lidi bez pozadavku na programovani FPGA,
MCU, PLC a dalsich technologickych blbosti - naprosto dostacujici.

Zdravi Petr Kubac