Spickovy operacni zesilovac...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 3 21:29:50 CET 2012

To, to. Dakujem.

Z nejakych zahadnych dovodov som v tom "videl" akusi "spolocnu mriezku", netusim preco - to samozrejme nedavalo ziadny zmysel... :-)

Z roku 1953, vravite? Este by to chcelo cennik... :-)

wek

PS. Mam niekde v garazi za krabicu ECC83, teda oni su znacene 6Nvolaco (je zima a nechce sa mi v tom hrabat) ale su Teslacke - mylim, ze by to z nich islo poskladat, kebyze sa teda hroooozne nudim pocas dlhych zimnych vecerov (nehrozi, ale preco nesnivat?)