[OT] Velky bratr vi vse

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 17:50:11 CET 2012

Presne tak, na office nepublikujee data stejne jako v gmailu, jsou to vase soukroma data a nikdo nema k nim pristup, vyjma rekneme nejake fbi pokud je nemate sifrovana. Od toho je s/mime.

Isp obecne muze  za data ktera vysila do sveta verejne odpovidat a tak je logicke ze zakazuje potencialne zavadne fotky, takze podle me ten primer Kulha.

Uplne stejne vam pcr sebere vas server, kdyz si najde nejaky duvod, nebo to aspon zkusi. Takze ja si myslim, ze tady precenujete msft a mate malo kriticky pohled na nej.

Mimocodem, microsoft nabizi uplne stejnou a bezplatnou sluzbu i pro firemni maily, stejne jako google, obe maji tusim po 500 schrankach/5GB na kazdou.

Odesláno z iPadu