odolnost displeje

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Prosinec 3 17:33:30 CET 2012

A nebylo by ekonomictejsi prohodit tu dotykovku z toho vadneho?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Ondřej Janovský
To: HW-news
Sent: Monday, December 03, 2012 5:30 PM
Subject: Re: odolnost displeje

No já se chtěl tlačítkům vyhnout, protože to byla kusovka. S dotykovým
displejem mohu vyřešit chybějící tlačítka změnou sw.
Já tu mám jeden stejný displej, u kterého odešla elektronika, tak jsem dnes
na něj neomaleně mačkal ... a je v pořádku. Takže asi dám nový displej  a
uvidíme, jak rychle ho zase zničí.

Děkuji za názory

    Oja