odolnost displeje

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Prosinec 3 17:30:44 CET 2012

No já se chtěl tlačítkům vyhnout, protože to byla kusovka. S dotykovým
displejem mohu vyřešit chybějící tlačítka změnou sw.
Já tu mám jeden stejný displej, u kterého odešla elektronika, tak jsem
dnes na něj neomaleně mačkal ... a je v pořádku. Takže asi dám nový
displej  a uvidíme, jak rychle ho zase zničí.

Děkuji za názory

     Oja

--
*Ondřej Janovský