odolnost displeje

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Prosinec 3 17:15:54 CET 2012

Ahoj

vzhledem k tomu, ze se v podobnem prostredi pohybuju, tak vim,ze “standardni dotek“ neexistuje :-D
uz jsme měli promáčknutý i nedotykový displej (taky na drtiči) … Jinak panylky od Siemensu typu TP XX OP XXX obvykle odolavaji velmi dobře,
duvody „chcipnuti“ byvaji spise:
- zničení protekajici vodou – pokud obsluha nechá otevřené dveře rozváděče (vetsinou protéká několik dní )
- vyšicování od sluníčka
- poškrábání folie
- zničení dotykové vrstvy tak, že zůstane ve zkratu
 poučeni z krizového vývoje raději dáváme často používané funkce na HW průmyslová tlačítka se silikonovovým krytem

nicméně spolehlivost těchto panelů je vysoká a poruchy se dají počítat v jednotkách

DJ

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondřej Janovský
Sent: Monday, December 03, 2012 4:56 PM
To: HW-news
Subject: odolnost displeje

Zdravím,

použil jsem v jednom zařízení dotykový displej EADIP 240-7e-1 . Stejný displej jsem použil v zařízení, které funguje již čtyři roky na mobilním drtiči kamene (nic moc podmínky, vibrace, změny teplot, ovládání špinavýma rukama nebo v rukavicích) a funguje dodnes.

V novém zařízení namontovaném v klimatizované kabině  velkého nákladního auta v lomu se po pár týdnech používání  objevila prasklina. Zákazník uvádí, že se to stalo při standardním doteku. A že dotyková vrstva nyní nefunguje.

Mě se to nepozdává, protože sklo displeje je 1mm silné, z vrchu pak opatřené dotykovou fólií. Máte někdo s podobnými displeji a problémy zkušenosti?

Přikládám odkazy na foto:

https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030010.JPG
https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030011.JPG
https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030012.JPG