Regulace teplot v kombi jednokompresorove lednici

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 10:54:13 CET 2012

Co jsem kdysi delal vyber lednice, tak jsem se dozvedel, ze je tam
jeste elm. ventil.
Novou lednicku jse doted nekoupil, tak potvrdit to ale nemohu.
btw ta Siemens/Bosch mela uzky vnitrni prostor, ta mi z vyberu vypadla.
K.