MACBAT - je to něco víc než leštěný prd ?

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 3 09:05:38 CET 2012

Velkým proudem se začnou rozpadat a drobit desky vznikajícími plyny v
deskách. Desulfatace se provádí do destilované vody malým proudem někdy
i při relativně velkém napětí 60V. Úroveň desulfatace se pozná na
houstnoucím elektrolytu - do destilky se uvolňují ionty SO3.