domaci pekarna

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Prosinec 2 21:47:49 CET 2012

Ad zadny chleba, mohu vas ujistit, ze prestat se ladovat obilninami lze zvladnout pomerne snadno, sam jsem tomu neveril jak je to snadne a po mesici uz na cokoliv z obili jsem nemel chut :-)

zadnou alergii na lepek ani na nic jineho nemam, jen jsem to chtel otestovat.

Mimochodem, znate nekoho alergickeho na maso? Ja ne :-) ale urcite je x duvodu proc konzumovat chleba: je to levne, pohodlne, "normalni" :>)

Odesláno z iPadu