[OT] Velky bratr vi vse

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Prosinec 2 20:27:17 CET 2012

A/ nevolal vam vodafone ale nejake jejich callcentrum, maji jich spoustu a jsou to externi firmy
B/ naprogramoval jsem do systemu objednavek jednoduche odkazy, po jejichz kliknuti vysype google maps street view adresu, google vse o telefonnim cisle, Facebook fotku apod.

Tzn. ty data si mohl nabizejici snadno sehnat jinde.

Pokud chcete vedet jestli ty data eviduje vodafon, tak se prihlaste do samoobsluhy a uvidite, jestli v profilu mate vyplnene jmeno(nekdy jste ho nahlasil, treba pri zaslani nove simky)

Odesláno z iPadu