Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Prosinec 2 20:19:17 CET 2012

Moje predstava 20 kc a fup 20 mb, take nerealne ...

Ono fupky se posledni dobou zvysily, pokud vim vodnik z 16 kbit na 20 kbit plosne, u tmobilu jsem videl i 64 kbit a u o2 take v nekterych zonach. A s tim uz by to mohlo hodne lidem stacit, 20 kbit totiz staci i na g729 hlasovy prenos.

Vodnik byl nejvetsi svi.., nebot chtel data po fup uplne zastavit ale pak si to rozmyslel. Vse se optimalizuje.

Odesláno z iPadu