[OT:] Programovatelny kalkulator pro Android

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Prosinec 2 17:49:16 CET 2012

Jen perlicka z nataceni - kdyz jsem hledal "tu spravnou" kalkulacku, narazil
jsem na emulator Little Porfessora od TI. A protoze mam holku v prvni tride,
nainstaloval jsem to na tablet a pustil ji k tomu. Nasledne abych se vubec
dostal k tabletu, musel jsem to nainstalovat i na telefon, protoze jinak me
k tabletu nechtela pustit :)

Jo a jeste link, kdyby nahodo mel nekdo podobne stare dite:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.grebulon.littleprofessor¨

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 02, 2012 2:45 PM
Subject: Re: [OT:] Programovatelny kalkulator pro Android

AndieGraph jsem zkousel (s ROM 86P mam nainstalovano) a docela by se mi i
libila, ale ma to u mne jeden hacek - nemuzu se dostat do settings, autor
nejak nepocita s tim, ze ne kazdy ma hromadu HW tlacitek. Ne ze by to nejak
zasadne omezovalo pouzivani, ale uz jenom vypnuti vibraci pri dotyku by mne
docela potesilo, ta moje placka ma ten vibrator nejaky podivny a neni mi to
prave sympaticke, s vyjimkou alarmu mam vibrace vypnute vsude.

Netusite, jak se k menu dostat nejak jinak, nez s HW klavesou? Nekde neco
zmacknout, dlouze podrzet atp.? Zkousel jsem ledacos, ale bez uspechu.

Pavel Kutina