[OT:] Programovatelny kalkulator pro Android

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Prosinec 2 13:46:40 CET 2012

Zdravim,

kdyz se tu tak rozebiraji kalkulacky - nemate nekdo tip na slusny
programovatelny kalkulator pro Androida? Na Marketu jich je samozrejme
hromada, taky jsem jich i dost vyzkousel, ale asi mam pomerne specificke
pozadavky... Rad bych:

- aby to rozumne fungovalo na tabletu, idealne na sirku, tak aby to dokazalo
pouzit celou plochu displeje. Emulatory kalkulacek se obvykle zobrazuji
nalezato a jeste na ctvrtine displeje, protoze je autor psal primarne pro
telefon.

- aby to melo i zakladni funkce "vedecke" kalkulacky, v tomto ramci by hodne
potesily prevody HEX - DEC - BIN - OCT, pokud mozno na jeden stisk, tedy ne
pomoci funkce (nasel jsem cosi, co umozni prevod, ale pomoci funkce, takze
pro prevod je nutno psat cosi jako "DEC(%hFFFF)", coz je v pripade potreby
rychleho prevedeni vysledku do jine soustavy mimoradne otravne).

- aby to mohl pouzivat i nekdo jiny, nez matfyzak - nektere programovatelne
kalkulacky jsou takove, jak to rict, neprilis intuitivni a dvousetstrankovy
manual je zaklad.

- aby to nepouzivalo RPN, jsem prece jen odkojeny TI-57 a nasledne nekolika
vynikajicimi Sharpy z rodiny PC-14xx. Basic je na programovani drobnosti
docela fajn jazyk a ty male Sharpy byly fakt vynikajici, jeste jich mam par
schovanejch :)

Samozrejme z tohoto vyctu vyplyva, ze by se mi nejvic libil emulator Sharp
PC-1600, on sice existuje, ale na cokoli jineho nez na hrani je
nepouzitelny, autor je Francouz, coz asi mluvi za vsechno... Popravde
receno - zraje ve mne myslenka, ze bych si takoveho "skoroSharpa" napsal,
ale predpokladam, ze jako rada jinych nadejnych projektu to zajde na
nedostatek meho casu...

Nemam problem si nejakou aplikaci koupit, mam problem koupit si ji jen kvuli
vyzkouseni (bohuzel ne vsechny "nadejne" aplikace maji free verzi na
vyzkouseni). Mate nekdo nejaky tip?

Diky.

Pavel Kutina