Re: Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

AZE aze na seznam.cz
Sobota Prosinec 1 15:33:52 CET 2012

Na Merkur nedám dopustit. Je sice pravda, že jsou tam velké vůle, ozubená
kolečka nic moc, ale to vše naopak probouzí technickou fantazii, jak to
udělat, aby to fungovalo. A zásadní věc: šroubky, matičky, šroubovák a klíč
nikdy žádné plastové zacvakávací čudníky nenahradí. K tomu motorek ze
stěračů (takové to vajíčko s vinutým statorem), gumičky jako řemeny, to bylo
něco.
aze

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 01, 2012 11:38 AM
Subject: Re: Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

Já si na Merkur vzpomínám ještě ze sedmdesátých let. Ne, že bych si s
ním vůbec nehrál, ale už jako děcko jsem k němu měl prakticky totožné
výhrady - měkký plech, hnusné šroubky, nedržely náboje v kolech.
Naštěstí mi kdosi přivezl z Německa několik stavebnic Fischertehnik
http://www.fischertechnik.de/home/produkte/industrie.aspx (stále se to
vyrábí) a od té doby to považuju za nejlepší "technickou" stavebnici
vůbec.

Ales Prochaska