Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

Sobota Prosinec 1 09:57:10 CET 2012

Dle meho nazoru je Merkur v soucasne kvalite a za aktualni ceny naprosto
nezajimavy.
Kdysi, kdyz nebylo nic jineho, tak OK, taky stal celkem rozumne penize
ale kriva kolecka, velka vule hridelek, nekvalitni sroubky... to bylo
vzdycky.