RE: Re[2]: Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

DeeJay deejay na email.cz
Sobota Prosinec 1 00:24:39 CET 2012

zrovna minulý tyden byl majitel Merkuru na rozhovoru na Radiozurnalu a dost
si tam "honil triko" jak to všechno slape, ze ma schuzku s Kalouskem a
Merkur jako ucebni pomucka do skol atd...
Pochopitelne o mizerne kvalite tam nebylo ani slovo a ja sem mel doposud
taky predstavu, ze je to minimalne stejne jako za sociku. Ted sem ještě
zbezne kouknul na Lego Mindstorms cea je silena, ale asi jak mladej
povyroste koupim Lego ... ach jo Merkur sem fakt v detstvi zboznoval

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, November 30, 2012 3:25 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Re[2]: Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

Majitelé výroby Merkuru jsou prostě takoví divní. Špatně se s nimi
komunikuje (to myslím potvrdí i členové této konference, kteří pro ně dělají
elektronické části). Nakonec i muzeum Merkuru mě a malého Papoucha (4 roky)
dost zklamalo. Člověk má takový pocit, jako kdyby je moc nezajímalo a ani
nebavilo, co dělají.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel