[OT] Odpocet DPH

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 31 23:49:18 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 31.8.2012 od Zdeněk Aster:

> A přemýšlel jsi nad tím proč, byl to zajímavý způsob jak si od
> firem, půjčit peníze, spousty faktur se fakturuje k 31 a uplatnit je
> můžes až minimalne dalsi mesic kdyz ti chodi doklady postou, takze
> celej slavnej milej stat ziska jednorazove pujceni DPH z techto
> faktur na mesic..... Ale fakt je to jinak pekna kravina.

Ano, to je mi jasné, že si takhle půjčují prachy (na měsíc až tři
měsíce navíc podle toho, jaký jsi plátce), které můžou rozfofrovat.

A pak udělali ještě slavné změny s přenesením daňové povinnosti, kdy
zase část DPH vůbec nejde přes stát. Mnoha stavebním firmám tak
vznikají nadměrné odpočty a vsadím se, že jim je nechtějí vracet, jak
je jejich běžná praxe. Ale to je na úplně jinou debatu, která sem
nepatří.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601