Sprava o stave Li-Ion akumulatora

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 31 20:53:23 CEST 2012

Já bych to tak černě neviděl.

Mám doma 2 ks TrustFire 18650 (modré) označených 2500 mAh také z DX.
Po 3 letech používání při zimním ježdění na kole, kdy se nabíjejí cca 1x
týdně, mají změřenou kapacitu 2200 mAh při vybití na 3,5 V.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Friday, August 31, 2012 8:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Sprava o stave Li-Ion akumulatora

Nezlobte se, ale opravdu jste tak naivní, že věříte udávaným údajům
speciálně na DX?

Ano, dá se tam nakupovat, i já to občas dělám, ale s vědomím toho, co můžu
za ty peníze chtít. Za málo peněz málo muziky, to  platí a bude platit
stále. Dnes k tomu bohužel přibylo i za hodně peněz málo muziky, ale to by
zase bylo na dlouho...

Kromě toho k tomu přistupuje další skutečnost: 3 roky může být očekávaná
životnost LiIon akumulátoru a to bez ohledu na to, zda ho  provozujete, nebo
ne.

Suma sumárum: buďte rád, že ty baterky ještě vůbec baterkujou ;-)

---
Jirka