[OT] Odpocet DPH

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Srpen 31 14:47:23 CEST 2012

Dobrý den,

může to být v následujícím období DPH (např. v dalších měsících, pokud
platíte DPH měsíčně), ale nemůže to být v jiném roce.

Alespoň tak mi to kdysi účetní řekla. A asi to tak je, když se nějaká
faktura z minulého roku ztratila a letos nalezla, musí se dobropisovat a
zadat letos.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Friday, August 31, 2012 2:34 PM
To: HWnews
Subject: [OT] Odpocet DPH

Jak je to v soucasnosti s uplatnenim odpoctu DPH v dalsich zdanovacich
obdobich? Kolik nasledujicich obdobi se to jeste muze udelat? Kdyz bych mel
nejake paragony z lonska, muzu je uplatnit v DPH jeste letos? Jak se to
zauctuje v danove evidenci? Zkousel jsem se zeptat ucetnich, ale ty si
nenechavaji v dokladech vzniknout takovy osklivy - nepeknou vec, takze jsem
se nic nedovedel. :-(

J. Hanzal