Eagle - kresleni na bottom vrstvu

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Srpen 31 09:03:43 CEST 2012

Jasně, když je na desce jen SMD dělá se to v TOP a není žádný problém. Ale jak jsem psal - používám většinou kombinaci normálních a SMD součástek. A pak se mi moje řešení jeví jako optimální. Ale nikomu ho nevnucuji :-).

    Martin.