Eagle - kresleni na bottom vrstvu

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Srpen 31 08:36:24 CEST 2012

Ano, ale já na to koukám shora (ze strany součástek) a z tohoto pohledu je popis zrcadlený. Proto si ho otočím. Viz např. DPS zde: http://ok1uga.nagano.cz/12mhz.htm nebo zde: http://ok1uga.nagano.cz/trv_v3.htm . Jde jen o to na jaký pohled je člověk zvyklý a vyhovuje mu.

   Martin.