Jak obnovit popisky na tlacitkach....?

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 18:54:09 CEST 2012

Propisot asi bude nejjednodušší.
Záleží také jak se poprat s odstraněním starých popisků, ale metod je určitě několik od vybroušení až ...
Propisoty jsem kdysi používal i na popisky panelů a následně "lakoval".
Na výběr byly laky acetonové nebo olejové a syntetické a dnes i vodou ředitelné.
Já jsem používal acetonové a to z toho důvodu, že nežloutly.
Dalším důvodem byla odolnost. Z prstů se vám uvolňuje pot a tyto laky byly opravdu dosti odolné.
Používal jsem sprej a to pro první dva až tři nástřiky ve velmi tenké vrstvě, spíše jen takový poprašek bez ohledu na to, že by to
udělalo souvislou vrstvu. Bylo to takové velmi mírně krupičkovaté. Nutno nechat dobře zaschnout.
Tím se vytvořily vrstvy, kterými již další nástřik neprošel aby porušil propisot a případně i nátěr nebo nástřik pod propisotem.
Doporučuji nejdříve vyzkoušet.
Jindra Polívka

Nakonec to dopadne tak, ze dokreslim propisotem. To gravirovani je
problem, alespon s masinou co ma kolega to nejde, nebot je tlacitko
"bombirovane" - vypoukle a neda se to proste mechanicky nastavit tak,
aby to gravirovalo stale stejne do hloubky......
JaKub