Eagle - kresleni na bottom vrstvu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Srpen 30 15:59:47 CEST 2012

suciastky su ale na Top strane, nie? Ci mate aj suciastky na Bott?
Obidve vrstvy sa odzrkadlit nedaju, lebo to nebude zodpovedat realite,
jedna musi byt vzdy opacne. Mirror popisiek na suciastke v tomto pripade
bude chyba, lebo vo vyrobe sa vytlacia zrkadlene.
Myslim ze je jednoduchsie odstranit blok a routovat zprava do lava,
kedze ako pisete, po vyrobe to bude "spravne" :-)
b.