Eagle - kresleni na bottom vrstvu

Menšík, David david na mensikovi.com
Čtvrtek Srpen 30 15:18:44 CEST 2012

No to prave delam. Problem je v tom, ze na vrstvu bottom koukam a je
zprava doleva. Ja bych tak nejak chtel, aby byla zleva doprava.
Napr. routuju oscilator + atmegu. Hezky si to nakreslim vlevo
oscilator, vpravo atmegu. Ale pak si uvedomim, ze ve skutecnosti, az
se PCB udela, tak az budu koukat na tu BOTTOM vrstvu, tak to bude
naopak.

Asi je to jen psychicky blok, ale snazim se aby i routovani odpovidalo
schematu / smeru signalu.

David.