Eagle - kresleni na bottom vrstvu

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Čtvrtek Srpen 30 14:38:29 CEST 2012

Udělejte na součástce mirror. Tím se přesune (otočí) do BOTTOM vrstvy. Pak ale bude převrácený popis. Tak musíte ještě smash aby se dalo s popisem volně nakládat a dejte mirror ještě na popis. A je to... Alespoň tak to dělám já :-). Třeba to někdo bude umět lépe.

	Martin.