MECH: Broušení vrtáků

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Srpen 30 11:37:12 CEST 2012

Ostřičku na vrtačku mám v nářadí jako nouzovku zatímco OV1 je již jiná
káva, ale může být potřeba malá úprava brusky a trochu cviku. Taky je
dobré používat orovnaný vhodný kotouč, pak jsou výsledky velmi slušné.
U kotoučů bych se zastavil, na kvalitní ostření nářadí je potřeba
alespoň jeden čínský standardně dodávaný kotouč  na brusce nahradit
vhodným "zeleným" či dle výběru, kotouče jsou docela věda a né v kažém
krámě jim rozumí či mají vhodný a pak chladit a chladit.........:-)
S pozdravem,
Miloš Dašek