MECH: Broušení vrtáků

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:27:00 CEST 2012

Dne 30.8.2012 10:53, Pavel Kadečka napsal(a):

> Osobní zkušenost nemám, google našel třeba tohle:
>
> http://www.narex-makita.cz/brusky/brusky-na-vrtaky/
>
> Nebo tohle:
>
> http://www.naradi-jz.cz/naradi-jz/eshop/6-1-Prislusenstvi-pro/16-2-Vrtacky/5/1321-Bruska-vrtaku/
>
> I nějakou recenzi:
>
> http://lubos.trminek.cz/view.php?cisloclanku=2008020001
>
> P.K.

No, to je to kdeco, co jsem taky našel. Nemám ani tak problém s hledáním
pomocí googlu, spíš s ostřením vrtáků. A ani jeden odkaz mi s tím nepomůže.
Tu brusku na tupení vrtáků, co se nasazuje na vrtačku jsem si před lety
taky pořídil a pár vrtáků s ní zlikvidoval :-D Recenze toho krámu mi
proto přišla poněkud tendenční :-) Proto bych taky spíš než odkazy
uvítal tip na něco osvědčeného. Našel jsem třeba ostřičku
http://www.gude.cz/naradi/brusky/ostricka-na-vrtaky-bruska-vrtaku-gbs-80-gude.html
a k ní i nějakou pozitivní recenzi, ale vzhledem k tomu, že mám osobní
negativní zkušenost s anonymními (z mého pohledu) recenzemi, tak hledám
rozumy u lidí, o kterých jsem se přesvědčil (konferenci sleduji už přes
deset roků), že vědí, o čem píší.

JF