Jak obnovit popisky na tlacitkach....?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:17:56 CEST 2012

Dělá to globalizátor APLI, na jejich příšerném webu je to skupina
http://www.apli.com/producto/listado-productos.aspx?stype=categoria&fam_id=613&browse=1&categoriaValue=600
resp. http://www.apli.com/service/CategoryLink.aspx?fam_id=613 (název je
Office and trade > Transfer lettering, numbers and signs).

Mají je i v jiných papírnictvích, než je uvedená firma (tam je to
http://www.skartia.cz/component/virtuemart/category/453/propisoty---samolep%C3%ADc%C3%AD-p%C3%ADsmena/f%C3%B3lie-do-tisk%C3%A1ren-a-kop%C3%ADrek
- používání diakritiky v odkazech je fakt idiocie nejhrubšího zrna, ale
nějak mě to už snad ani nepřekvapuje, je to třeba i na Wikipedii).

Jinak jsem se s Propisotem a jeho předchůdcem Transotype taky hodně
vyřádil, nicméně dnes existují lepší možnosti. Jedna z nich (možná
použitelná i na ta tlačítka, záleží na profilu a jiných vlastnostech
hmatníku) je tisk laserovou tiskárnou na tenkou čirou samolepící fólii,
překrytí stejnou fólií, vystřižení a nalepení "sendviče" na hmatník.

---
Jirka