Jak obnovit popisky na tlacitkach....?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 30 01:01:29 CEST 2012

 30.8.2012, 0:56:07

Pred drahne lety, jsem si na klabosnici dopsal nejake znaky obycejnym
lihovym fixem a zafixoval to nejakym pruhlednym lepidlem na PVC.
Jednoduche a levne, lec esteticky ne zcela dokonale. Krom toho,
barvivo z toho fixu neni prilis kvalitni a po tech letech uz znacne
vybledlo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz