SDR

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 29 18:27:04 CEST 2012

 29.8.2012, 18:22:34

Nedavno jste tu uvadel otazky pro kandidaty do CERNu a jedna z nich
byla o signalu 1V a ADc s rozsahem 5V.
Ja tedy vubec netusim jaky rozsah maji ty rychle prevodniky pouzivane
v <sub>, ale vstupni signal je v radu uV. Nejak si nedovedu
predstavit, ze treba 12b ADc ma na plnej rozsah treba 20uV.
Jak to tedy vlastne je ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz