Re: Odrušovací kondenzátory do zdvojovače

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Srpen 27 12:20:37 CEST 2012

Mozno sa tu neda celkom uplatnit, ale ked som si este v gymnazialnych
casoch robil predzosilnovace pre mikrofon, daval som v Graetzovom
zapojeni ku kazdej kremikovej diode seriovy odpor. Tym sa do istej
miery ombedzila spicka vznikajuca pri otvarani diody, lebo prechod cez
koleno VA charakteristiky bol o nieco pomalsi. Mostik (a teda aj
zdroj) bol "makksi", ale da sa najst kompromis - v mikrofonnom
predzosilnovaci to bolo pomerne jednoduche. K tejto seriovej
kombinacii som este dal paralelne kondik 10nF, tym sa tieto spinacie
spicky obmedzili este viac.