Re[2]: Odrušovací kondenzátory do zdvojovače

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Srpen 27 11:12:38 CEST 2012

Já někde četl, že to rušení vzniká při otevírání diody (koleno v propustném směru). Jsem spíše praktik, tzn. bych to řešil tím co je po ruce tj. keramika 1n - 10n, případně svitek. V magnetofonech TESLA se používaly svitky styroflexové TC235-237. A hlavně bych to poslouchal. Až to zmizne, tak bych skončil, případně filozofoval proč tomu tak je.
Pavel Glajc