Tester UTP kabelu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Srpen 27 10:58:40 CEST 2012

NJN, jednak to byl Belden a jednak vyrobeny pred 17 lety, to vse vysvetluje.  Verim, ze kdybyste spoj realizoval dnesnim nejlevnejsim kabelem (v takovem uz nenajdete medene lanko skoro ani pod mikroskopem a plast bude jiste taky prava cinska nahrazka umele hmoty :-)), nevydrzel by ani rok.

Jakub Serych