Odrušovací kondenzátory do zdvojovače

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Srpen 27 08:29:48 CEST 2012

Zdravím,
  oživuji zde "kočičku" AUR 120 - jak víte, před cca týdnem jsem na ni sháněl
manuály a už ji tu mám.
  Kočička hraje docela dobře, ale má jednu chybičku - při zapnutí anodového
napětí začne rušit dosti intenzivně úzkými impulsy s roztečí 50 Hz. Tipuji, že
za to můžou neblokované diody v Greineicherově zdvojovači, sloužící k výrobě
800V anodového napětí.
  Diody (KY704) jsou v každé větvi po třech v sérii, mají k sobě odpory M22
pro rovnoměrné rozdělení závěrného napětí, ale žádné kondenzátory.
  Přemýšlím, jaké  C tam dát. Stačí svitky ? Těch tu mám dost. Napětí
samozřejmě raději vyšší, dal bych tam tak 400V/diodu. Kapacita ? Bude něco
kolem 1nF OK ? Nebo byste doporučili nějaké nízkoindukční či jiné speciální?
  Zdraví Pavel